Alla inlägg den 27 september 2008

Av Sara - 27 september 2008 16:50

Klockan 21.50


Igår kom min man hem redan vid 19.30, vilket är mycket ovanligt. Under september månad så har han kommit hem alla kvällar efter midnatt bortsett från igår samt 1 kväll då klockan var 22.00 (visst, han har varit hemma när jag varit på min 4W-meetings men bortsett från de 4 kvällarna) men den gången var det bara för att han var för trött för att jobba. Iallafall, igår så chockade han mig och kom hem tidigt. Vad tror ni händer då. Jo jag hamnar i en tröttkoma och sover redan vid nio halv tio tiden. Varför blir det så för?? Idag sitter jag här och rullar tummarna och är inte alls trött och det finns självklart ingenting att se på tvn. 

Av Sara - 27 september 2008 05:12

Klockan 10.12

Det här är gårdagens lunch. En ny presentation. Vad tycks??

Av Sara - 27 september 2008 05:01

Klockan 10.01

Man hinner med väldigt mycket när man vaknar före solen går upp. Klockan är bara 10 på förmiddagen och det känns som om det är sen eftermiddag. Har småplockat och försökt organiserat en bokhylla för att få undan en massa skit som ligger framme. När jag nu tar ett steg tillbaks och tittar så ser jag att sakerna fortfarande ligger framme men på andra platser. Jag har med andra ord bara bytt plats på sakerna. Suck, nu ger jag upp och hoppar in i duschen istället. Idag blir det nog en lunch på restaurangen och sedan ner till stranden en stund. En massage skulle sitta fint på min ömma kropp efter gårdagens träningspass. Sonen sover förtillfället och dottern lyssnar på Bamse, en ljudbok.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards