Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

En dag på stranden

Av Sara - 28 februari 2009 11:26


Efter en lugn och faktiskt avkopplande frukost med familjen så åkte mannen och jobba. Jag och kidzen åkte ner till stranden. Blev inget bad eller solande idag utan mest lek i sanden, lillebror sov i hängmattan, systrarna gjorde thaiefterätt som jättegod. Jag börjar nog bli thai:are eftersom jag avskydde dessa typer av efterrätter tidigare.


Nu ska jag laga mat och fortsätta lyssna på lillebrors gråtande efter nappen. Ett j-la tjat om nappen hela tiden. Jag har satt mig själv i den här sitsen så jag kan väl inte säga så mycket.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 22 maj 2009 09:43

Hej alla nära och kära,   Som ni ser så har jag inte varit aktiv på sidan på länge. Utseendet ändrades dramatiskt i samband med mammas bortgång. Jag har nu valt att ändra min blogg helt och hållet. Så vill nu fortsätta att se min vardag så ber jag er...

Av Sara - 15 maj 2009 06:03

  Min bloggs nya utseeende speglar hur jag mår och känner för tillvaron. Jag tycker livet är orättvist och blir arg på min omgivning för deras liv rullar vidare som om ingenting har hänt. Vill ställa mig upp och skrika: -HALLÅ min mamma har dött!!!!...

Av Sara - 17 april 2009 14:54

  Nu är semestern slut för den här gången. 1 månad tillsammans med Mams. Tiden gick riktigt fort men vi gjorde mycket oxå. Vi var i Bangkok, Bangtao, Phi Phi och självklart många timmar på stranden. Jag är faktiskt riktig brun så man skulle kunna ta ...

Av Sara - 27 mars 2009 13:20

  Eftersom jag har mamma med man på besök så blir det glest mellan skriv-gångerna. Jag njuter av dagarna på stranden, en kall öl på mammas balkong, gratismiddag och ett stort lass avlastning vad det gäller barnfronten. Som tex ikväll. Dottern ska sov...

Av Sara - 15 mars 2009 15:15

  Jag vet inte om det är jag eller dottern som är mest förväntansfull inför morgondagen. Jag längtar till att få se dotterns min när hon får sina födelsedagspresenter som hon så länge har väntat på. Att hon efter det får besök utav våra goda vänner f...

Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards