Alla inlägg den 17 september 2008

Av Sara - 17 september 2008 08:48

Klockan 13.48

 Snart är det dags för F1 i Singapore. Första natt-racet och min man har sett framemot detta ända sedan han köpte sina biljetter, i våras när de släpptes. 4 biljetter med hotell och nu kommer det inte att bli av. Han har lagt ut biljetterna på nätet men inga seriösa köpare har hört av sig. Lite konstigt faktiskt med tanke på att det bara finns skitplatser samt svindyra platser kvar att köpa. Snacka om att slänga pengarna i sjön! Håll tummarna för att någon hör av sig. Jag skulle behöva lite cash så jag kan utöka min garderob så jag inte behöver bryta mot den oskrivna regeln igen ;)

Av Sara - 17 september 2008 06:45

Klockan 11.45


Imorse hade jag absolut ingenting att ha på mig! Vad jag än provade så gick det inte att ha på sig. I ren desperation så tog jag på mig samma kläder jag använt dagen innan. Det är inget som helst fel med kläderna, de luktar gott, inga fläckar MEN för mig så känns det helt fel. Min man gav mig en dunk i ryggen och beröm för att jag lyckats övervinna vad han kallar Klädnoja. Som jag känner nu så kommer det att dröja väldigt väldigt länge fören detta händer igen. Snart går väl ryktet på stan att Thaison inte har några kläder och måste gå med samma kläder flera dagar på raken.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards