Alla inlägg den 25 september 2008

Av Sara - 25 september 2008 14:07

Klockan19.07

Yes, snart är hemsidan till restaurangen färdig! Bara lite finslipning kvar sedan tror jag att vi kan lägga ut den på internet, fast bara på engelska till en början. Måste hitta en tidpunkt då jag kan sitta i lugn och ro och översätta den till svenska. Ska bli spännande och se vad ni alla tycker om den.


Om 50 minuter ska jag åka och hämta min väninna för vårt veckliga 4W-meeting. Det blir inte den nya restaurangen. Den har inte öppnat ännu så det får nog bli thai ikväll.

Av Sara - 25 september 2008 09:31

Klockan 14.31

Vilken j-kla mobil jag har! Jag älskar min Omnia! Det bästa är att den är så snygg. Synd bara att de inte har något snyggt skydds-skal till den. Mitt största problem är att försöka hålla den snygg och repfri mer än 2 månader. Någon som har något bra förslag?

Av Sara - 25 september 2008 05:46

Klockan 10.46

Glömde säga att igår var allergin tillbaks trots att jag tog medicinen. Jag städade ju dagen innan. Är det meningen att jag ska behöva städa och byta sängkläder dagligen?? Det kommer aldrig att hända! Isåfall måste jag skaffa städerska.

Av Sara - 25 september 2008 05:35

Klockan 10.35

Det blev pizza igår. Tyvärr så var det inte så god som jag hoppats på. Lååångt ifrån en härlig god svensk pizza. Åh ingen pizzasallad som brukar vara pricken över i:et.


Nu har vi haft strul med internet hemma i över 10 dagar. Jag blir galen. Nu när internet inte fungerar så inser jag hur mycket jag normalt brukar använda den. Jag har flera gånger kommit på saker att skriva på min blogg men sedan suckandes insett att internet inte funkar. Nu när jag äntligen sitter framför datorn och bloggar så kommer jag ju givetvis inte ihåg vad jag tänkte över.


Känner mig lite deppig idag. Det regnar ute och jag sitter här i min ensamhet på kontoret. Min man vet jag inte vart han är. Jag ser han inte så ofta längre. Mest bara på kontoret eller när han kommer hem runt midnatt men då är jag för trött för att prata.


Ikväll är det iallafall min kväll ute och det ska bli kul. Vi ska prova ett nyöppnat ställe (om det har öppnat) som ser jättefint ut. Trendigt ställe men med mysig miljö. Annars blir det nog thaimat på något udda ställe dit inga turister kommer.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards