Alla inlägg den 12 september 2008

Av Sara - 12 september 2008 04:28

Klockan 09.28


Det blev varken pest eller kolera igår. Efter lunchen gick jag in i en gigantisk koma och var tvungen att åka hem och sova en stund. En stund slutade med 2 timmar. Sedan var det dags att hämta dottern på kindergarden. Idag vaknade jag med en inte allt för härlig förkylning så det kanske var där tröttheten kommer ifrån. Fast ni som känner mig vet att jag älskar att sova. Jag skulle nog kunna vinna priset "Personen-som-kan-somna-vart,-när-och-hur-som-helst". Finns det någon sådan tävling? Det kanske skulle visa sig att jag har en oerhörd bra talang och kan tjäna massvis med pengar på mina färdigheter?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards