Alla inlägg den 23 september 2008

Av Sara - 23 september 2008 09:56

Klockan 14.56

Det där med att ha sin man som diskmaskin fungerar inte. Han är ju aldrig hemma! Igår var det så illa att när vi skulle äta middag så var jag tvungen att diska först för att få glas så att barnen slapp dricka mjölken direkt ur förpackningen.


Vet ni vad jag mer gjorde igår. Jag städade hela huset samt bytte sängkläder och vädrade och oj vad svettig jag blev. Jag har bestämt mig för att antingen säga upp allergin eller skaffa en städerska!


Så här snuskiga är de små liven som inte ger mig någon ro:

Av Sara - 23 september 2008 07:30

Klockan 12.30

Idag fick jag det bekräftat. Min dotter har fått sitt första smeknamn i skolan. Hon går under namnet Baby eller Barbie. Hur ska detta tolkas? Är detta possitivt eller negativt? Jag vet att ifjol så var hon yngst på skolan och visst´, hon är den enda 100 % västerländska tjejen med blåa ögon och rödblont hår men ändå, Barbie?!?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards