Alla inlägg den 15 september 2008

Av Sara - 15 september 2008 08:42

Klockan 13.42


Jag måste berätta om min man. Ibland är han lite småkonstig. Tex när det gäller disken. Vi har ingen diskmaskin och det finns alltid disk i våran diskho. Jag är väl inte känd för att vara så jätteduktig på att diska men jag måste säga att jag har blivit 10 ggr bättre sedan jag fick barn. Nu till min man. Han säger att han inte har något emot att diska om disken är sorterad och organiserad. Japp, du läste rätt. Han vill alltså inte att man bara lägger ner disken hipp som happ i diskhon. Han vill att jag ska sköja av disken. Lägga tallrikarna i en hög, glasen vid en kant och samla besticken i tex ett glas. Då kan han utan problem diska. Vad är det för skillnad?? Det blir ju inte mindre disk av att man sorterar den i högar?! Jag ska iallafall ta fasta på vad han sagt och börja organisera diskhon. Då kanske jag inte behöver inhandla en diskmaskin som jag har tänkt göra. Då får jag en gratis ;) 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards