Alla inlägg den 25 november 2008

Av Sara - 25 november 2008 06:45


I lördagskväll åkte vi ner till Koh Lanta och spenderade 2 nätter där. Jättehärligt med en liten mini-semester. Kidsen fick träffa Bamse och Skalman, bada i barnpoolen och äta glass. Jag fick äta en enormt god pizza. Smakade precis som en svenskpizza- så j-la gott!!!! Vi spelade minigolf, drack öl på balkongen, brände sig lätt av solen. Skön tripp.


Nu sitter jag här igen på kontoret i aircondition, lätt förkyld, trött och snart börjar det regna ute. Det har regnat här i över en vecka nu. Riktigt trist, grått väder. Mina jeans (japp, äger bara 1 par) är på tvätteriet så jag har kjol på mig idag. Fryser.


Ikväll ska jag gå ut och äta middag med ett par från Hultet, som är här på semester. Ska bli skoj att få en uppdatering på gamla kära Hultet och vad alla har för sig där.



Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards