Alla inlägg den 4 november 2008

Av Sara - 4 november 2008 04:42



Glömde berätta att jag har ett till resebolag här som har välkomstmöte 1 ggr/veckan. Trevlig trevligt.

Av Sara - 4 november 2008 04:35



26 år men känner mig som 19!


Jag är spänd på vad dagen kommer att erbjuda. Dottern kom in och sjöng för mig imorse och gav mig ett jättefint halsband med en lyckosten på, som hon själv har valt ut.


Mannen överraskade mig med en stor fin bukett på jobbet och berättade att han ordnat en barnfri natt. Vi ska hämta dottern på skolan, skjutsa henne till GB och sedan ska jag ha packat en övernattningsväska samt fina kläder för i afton.


När jag frågade om lillebror så sa han att det ska vara ordnat. Men när jag ställde följdfrågan om blöjor,kläder, mat osv så blev han lite tyst och fundersam och sa att det hade han inte riktigt tänkt på. Hihi, han är för härlig min man! Han sa att det skulle han fixa men det känns ändå som att jag borde stötta honom och ge honom en hjälpande hand. Eller ska jag låta det vara?


Åh vad spännande med en övernattning på hemlig plats! Vad ska ja ha på mig? Vad ska jag packa?


Nu ska jag fortsätta dricka kaffe ur min nya Älg-kaffemugg som jag fick idag.

Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards