Alla inlägg den 3 november 2008

Av Sara - 3 november 2008 08:32


.... har nu fått gråta mot min axel och allt ska vara tillbaks till det normala igen. Han stannar och vi har styrt om hans roll en aning så han kommunicerar med ansvarig i köket resp i restaurangen och de i sin tur kommunicerar vidare till de övriga i personalstyrkan.


Jag har huvudvärk, mitt skrivbord svämmar över av papper, det är jättevarmt ute och jag vill som vanligt sova. Hinns dock inte med då dottern ska hämtas snart.


Hade välkomstmöte på restaurangen idag och ca 85 pax kom. Måndagar verkar vara den stora välkomstdagen.



Av Sara - 3 november 2008 03:49

.... nya problem. Nä, det ska det inte bli. Jag ska vända allt negativt till det positiva och sprida glädje runt mig hela veckan, hallelulja.


Får vi se om min manager kommer med sin uppsägningsblankett eller inte.

Presentation

Omröstning

Vilken är din favorit thai-rätt?
 Penang gai
 Tom yam goong
 Phad thai
 Spicy wingbean salad
 Chicken cashewnut
 Tom ka gai
 Fried garlic & pepper
 Redsnapper in gingersauce
 Springrolls
 Chicken satay
 Green curry in coconutmilk
 Fried rice
 Masaman curry
 Red curry in coconutmilk
 Noodle soup
 Gai Pad King

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards